22 Ağustos 2012 Çarşamba

150 MCX Roadracer Söylenen Tekleme Sorunu



Öncelikle söylenen kronik sorunlardan biri 4500-5000rpm devirlerde teklemesi olarak görülmektedir. Aynı sorun Mondial'in diğer modellerinde kısmende olsa görülmektedir. Bunun nedeni Euro3 emisyon normlarına uyabilmek adına kabüratörün yanlış tasarlanmasından geldiğidir.

Eğer bu sorunu görüyorsanız ya garantiden karbüratörü değiştirin ya da belli bir km yapın diğer kullanıcılarının dediğine göre 6500-7000km'den sonra bu durum kayboluyormuş.

Benim diğer düşüncem benzin musluğunu motosikletiniz uzunca bir süre park halinde duracaksa kapalı halde tutmanız. Kılavuza göre benzin musluğunun açık durumda tutulması karbüratöre benzinin kaçmasına sebep olacağıdır. Belki bu durum motosikletin teklemesine sebep olabilir.



Tekleme yapmasının bir sebebi ise yukarıda ki 125 MH Drifteki gibi benzin deposu kapağının kenarların suyun depoya akması olabilir. Deponun içindeki kalan su motosikletin teklemesine sebep olabiliyor.

Bu yukarıdaki fotoğrafı motosiklet.net'ten ümit_150_zc nickli arkadaş'tan paylaştığı forumdan aldım.

Şu an için motosikletimi 4000-5000 devirleri arasında kullanmaktayım. Şimdilik tekleme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Ama bu karşılaşmayacağım anlamına gelmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SİTE İLE İLGİLİ TÜM ŞİKAYET, ELEŞTİRİ, ÖNERİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ motoblog@outlook.com e-posta adresine gönderebilirsiniz.