23 Ağustos 2012 Perşembe

Şıngırdama Sesi


Seslerle devam ediyoruz.. :) Yeni aldığınız çinli motosikletlerin çoğunda motor bloğundan gelen çaydanlık şıngırdaması sesini rodaj dönemi boyunca duyabilirsiniz. Bu ses, eksoz bağlantı ve borusundan gelmektedir.

Ya da korna başlarının kenarlarının 4000-5000rpm devirlerde depo kenarlarına değmesi de şıngırdamaya sebep olabiliyor. Kornayı hafif aşağı eğerek bu sorunu aşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. km'si arttıkça sesi de artıyor :) sağlamlık konusunda bence pek tatmin edici değil.5000km de amartisör patladı her zaman tek binmeme rağmen (90kg) zincir dişlisini tutan vidalar gevşedi ve göbeği bozdu tahminim 1 er kademe kaydırarak yeni yuvasına yerleştirdiler vidaları. yakıt olarak çokta yakmıyor 3lt .... Yalnız bi sıkıntım servise gittikçe motor iiye gideceğine kötüye gidiyor alan ve alacak olan arkadaşlara tavsiyem sibob ayarıyla felan oynatmayın. Son zamanlarda stop etme sorunu başladı tahminim benzinden olabilir ama bi kaç farklı firmadan aldım değişmedi. Titreşim ve sesi giderek artıyor malesef bunlarda benim yorumlarım

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Özellikle düşük devirlerde oksurme ve boşa aldığımda stop ediyordu. Uzun uğraşlar sonunda sorunun sağ elcikteki acil stop dugmesinden kaynaklandigini tespit ettik. Iptal edilince duzeldi.

    YanıtlaSil

SİTE İLE İLGİLİ TÜM ŞİKAYET, ELEŞTİRİ, ÖNERİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ motoblog@outlook.com e-posta adresine gönderebilirsiniz.