22 Ağustos 2012 Çarşamba

Bugüne kadar sahibi olduğum modeller ve 150 MCX RoadRacer

Bugüne kadar sahibi olduğum modeller ile 150 MCX RoadRacer'ı karşılaştırma yazısı yazmak istedim :)


Sattığıma bin pişman olduğum ilk göz ağrım bi tanem herşeyim motosikletim 2009 Model CBR 125 R.. Hoşçakal evlat :(

14.000 rpm (devirlere) rahatlıkla çıkabilen bir makine olan CBR 125'i karşılaştırmam mantıksız olur. Bu kasa has hakiki japon üretimidir. Bir sinyal lambasının teki 2009 senesinde 145tl idi. Şimdiki yeni kasalar Tayvan malı olup yedek parça fiyatları çok ucuzdur.


2010 Model S&T GT 250R, anılarımda yer alan güzel bir makina idi.. Sana da hoşçakal dostum..
Malzeme kalitesi orta kaliteli olsada motoru oldukça performanslı bir modeldir.


İşteee cengaver :) 2006 Model Asya AS 200 GY Sahibinden oldukça hor kullanılmış bir biçimde almış olsamda bende kala kala uysallaşmış bir makinedir. Yeni motorum ile karşılaştıracak olursak tork ve çekişi olarak aynı geldi. Malzeme kalitesi elbette Mondial kat kat kaliteli..

Motosikletlerimin hepsini ayrı bir titizlikle bakarak kullandım.


Yeni motosikletim 2012 Model 150 MCX RoadRacer, Bir çinliye göre titreşim minimum seviyelerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SİTE İLE İLGİLİ TÜM ŞİKAYET, ELEŞTİRİ, ÖNERİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ motoblog@outlook.com e-posta adresine gönderebilirsiniz.